Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Az élet fája - WERK

2019. október 26. 10:37 - suelknitwear

Hamarosan fantasztikus képekkel érekzünk, amelyeket a péceli Ráday - kastélyban fotóztunk egy fiatal magyar irónő, slammer főszereplésével. Kemény Zsófi volt a modellünk és imádtuk.

su_el_festme_nyanyag_18002600mm-u_j-1_copy.jpg

Nem újdonság, hogy festményeket láthatunk anyagokon, de nekem mégis a legkedvesebb kollekció, hiszen a saját művem, ami hónapokig készült került nyomás alá. A nyomatok minőségére pedig különösen büszke vagyok, igazán szuper anyagokkal rukkoltunk elő.

_gjp7425.jpg

A festmény, amiből az alapanyagok születtek már sokak számára ismerős lehet, ugyanis idén január óta lóg a falamon és sok-sok idő volt mire a grafikussal közösen megálmodtuk, milyen tükrözésekkel, módosításokkal vigyük fel anyagokra a művet.

_gjp7450.jpg

Aztán fixáltuk a színeket, legalábbis a grafikán és utána választottam ki a kollekcóhoz passzoló anyagokat. Pamut a kényelmes vonalért, műselyem az elegán fényes hangulatért, velúr hatású vegán bőrök a kifinomult és tudatos választásért és végül egy steppelt pufi anyag a vagány színes téli világ kedvéért.

img_6655.JPG

Az anyagok jellegéhez a festményekkel teli kastélyos tündérmese passzolt, ami már régóta lebegett a szemem előtt. 

img_6934.JPG

Kezdődik. Isteni fényeink voltak. 

Mikor Zsófi megkérdezte tőlem, hogy nem gond-e, hogy ő nem modell, azonnal tudtam, hogy jól választottam. Én pont ilyen „nem modellekkel” szeretek dolgozni, akikben van valami spiritusz és kívül- belül különlegesek.

Aztán meghallgattam a sztereotípiákat kifigurázó dalba szőtt versét[1] és éreztem, hogy a legjobb választás a kollekció bemutatására, melynek minden darabja egy kísérlet az anyaggal, ahogy az ő alkotásai a szavakkal.  

img_6943.JPGMinden darabon máshogy szabtuk a mintát, így az egész tényleg egy kísérlet.

img_6953.JPG

Ági hajat igazít. Ezt ötpercenként kellett ismételni:)


img_6955.JPG

Hogy milyen Süel színekkel passzol a festmény? Pl.: zsályával, okkerrel, tengerrel, naranccsal, barnával...

 

Képek hamarosan...

Ruha: Csillag Zsuzsi

Fotó: Ajkai Dávid

Smink: Szabó Dorisz

Retus: Szalmás Luca

Styling: Süel - Csillag Zsuzsi, Laczkó Ágnes

Cipő: CCC bags & shoes

Modell: Kemény Zsófi

 

[1]

A kedvenc italom, a kedvenc pia

a jó öreg sztereotí-pia.

Ugye nő vagyok, mert vezetni nem tudok,

Meg a felsővezetékben úgyis elbukok.

 

Vagy szép vagyok, vagy okos. Ezzel meg vagyok lőve,

de inkább okos lehetek, mert nem vagyok szőke.

Hosszú láb? Nem kígyó (az Éva-bűvölő),

ha azt mondom a nő is ember: férfigyűlölő.

 

Magas vagyok, biztos nehezen pasizom,

mivel mikor épp nem modellkedem,

hátrafele zsákolva kosarazok

ki mindenkit, aki nem kell nekem.

Kemény Zsófi

 

 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: WERK

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr3315262076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása