Közeleg a nők elleni erőszak megszüntetésének világnapja (november 25.) melyre már 4 éve nagy erőkkel készülünk, hiszen aznap rendezzük meg jótékonysági műhelyvásárunkat, amelynek a bevételét idén is a NANE-nak (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület) adományozzuk. A négy éve futó programunk tökéletes példa arra, hogy egy kisvállakozás keretein belül is megvalósulhat a társadalmi szerepvállalás és kitalálhatunk, felépíthetünk olyan programot, ami minden félnek segít...
A vásárt megelőző kampány arcai, illetve mondhatom, hogy a Süel márka nagykövetei, pedig túlélők, olyan nők, akik átélték a családon belüli erőszak valamilyen formáját. Ők is kiírták MeToo...
A kampány szlogenje „A színek a ruhádra valók…” a márkához és a témához is illeszkedve hívja fel a figyelmet a problémakörre. Fontos, hogy ez nem a múlt bemutatásáról, hanem a jelenről és a jövőről szól számukra, így egy nagyon pozitív hangulatú kampány idén is.
Érezd meg magadban az energiát és a bátorságot a továbblépéshez, a színekben rejlő erő, a fonalak hálója megvéd mindentől, vértezd fel magad velük!
A "Színek a ruhádra valók" kampány eddigi arcai:
2015
2016
2017
Coming soon....
Köszönjük a bizalmat!