Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

SÜEL FANOK - Sarolta

2017. augusztus 12. 16:16 - suelknitwear

Szuper napunk volt a háromgyermekes anyukával, Sacival, aki Szekszárd mellől érkezett hozzánk a fotózásra.

Mivel Saci az online vásárlóink táborát gazdagítja, személyesen előtte még nem találkoztunk és csak a facebook képei alapján rakosgattam össze, a szerintem hozzá a passzoló, Süel szetteket. Úgy tűnt, hogy nagyjából sikerült eltalálni az ízlését, de azért feszegettük a határokat is:).

_dsc4585-edit.jpg

Saci alapvetően sportosan nőies típus, szereti a farmereket vagy épppen könnyedebb nacikat egy csinos felsővel feldobni. Mivel isteni magas, ezért a lapos, szaladgálós cipőket részesíti előnyben a hétköznapokban. 

Az első szettjében rögtön az egyik kedvenc színét, a Süel türkizt választottuk ki főszereplőnek, amihez egy Mácsár Andi ékszer is dukált a legújabb nyári, kagylós kollekcióból. Ez azért is volt fontos, mert Andin keresztül ismert meg minket is.  

Mióta ismered a Süelt és hol vásároltál először?

 Kb 1,5-2 éve ismerem. Mondjuk sosem volt jó az időérzékem.  �  Mácsár Andrea oldalát kedveltem, nagyon megtetszettek az ékszerei, az ő oldalán lettem figyelmes a Süel-re is. Mivel nem vagyok Budapesti nekem az internetes vásárlás volt egyszerűbb. Csodáltam a képeket de féltem, hogyan állhat ez nekem mivel az alakom nem modell alkat hanem plus size. Így az első darabom a Necc kapucnis poncsó lett fehér színben, és a tegnapi fotózás után vettem magamnak még kettő új darabot, mert most már látom, hogy plus size-ként sincs mitől félnem.

 De jó ilyeneket hallani...én mondtam:)! 

_dsc4588-edit.jpg

Tunika: 14.900

Kardigán: 9.800

Lánc: 7.900

Táska: 36.000

Mi a kedvenc Süel színed, illetve fazonod?

A kedvenc színnel bajban vagyok,a minden színű, de talán a kék 50 árnyalata. � Tegnap is a Rió poncsó és a Hawaii pulóver kék pöttyös színe volt a választásom. A kedvenc fazon az még szerintem nem alakult ki mivel "kezdő" Süel-es vagyok. Az alakom miatt az "ápol és eltakar" az ami a választásomat befolyásolta. De rájöttem a Süel poncsók nem ezt az érzést adták vissza. Sokkal jobbat. Eddig felhúztam egy nagy darab poncsót és örültem neki, hogy jaj de jó mert nem látszanak aminek nem olyan jó ha látszanak, de nem voltam benne se csinos, se nőies. A Süel poncsók színei és fazonja nőiessé tesz, megmutatja, hogy még a teltebb alakom ellenére is lehetek csinos.

Majdnem elérzékenyültem, annyira örülök!!! Csodaszép voltál!:)

 

_dsc4617-edit.jpg

Saci sosem hord ruhát vagy szoknyát, ahogy már írtam, inkébb a nadrágos szetteket preferálja, ettől függetlenül nagyon - nagyon jól állt neki az egyik alap fazonunk. Egy kis bátorítás után rögtön fel is kapta és egy kötött kardigánnal párosította. Bár egyelőre még nem ez volt a kedvenc összeállítása, azt hiszem megtettük az első lépést a ruhák felé:)).

Milyen alkalmakra veszed fel a Süeleket?

Sajnos ez a kérdés szintén azért nehéz mert "kezdő" Süel-es vagyok. Ma felvettem a Rió poncsómat, mert nem tudtam megállni. Vásárolni mentem a nagyfiammal és kapásból megdicsértek, hogy milyen jó a felsőm. Olyan jól esett! Szerintem a hétköznapokban is szeretném hordani nem csak alkalmakon. 

Kedvenc Süel fotósorozatod?

Én nem találtam egyik fotósorozatotokban sem hibát. Ha ismert modellen látom a ruhát, ha Süel Fan-on látom a ruhát mindig tetszik. Ha szabadban a búzatáblában vagy a gyönyörű üzletben készül a fotó nekem pont azt mutatja meg, hogy elmehetek benne nyaralni de egy alkalmi ebéden vagy vacsorán is tökéletesen megállják a helyüket ezek a kötött csodák. Mivel 3 gyerekem van és imádom a családom, nekem nagyon tetszettek Horváth Éva babavárós fotói. 

_dsc4605-edit.jpg

Ruha:10.430

Kardi: 9.800

Lánc: 9.800

Milyen színt látnál még szívesen a Süel palettában? 

Gondolkodom, de nem érzem azt, hogy hiányozna a Süel színpalettájából bármiféle szín.

Legújabb kiszemelted?

Persze, hogy van kiszemelt ruhadarab! �Biztosan egy kardigán lesz hiszen a fotózáson láthattam, hogy milyen jól átformál, alakot ad. A bordás körkardigán, a repülő kardigán, a sima megkötős kardigán és a szárnyas kardigán. Ezekből fogok választani........csak még nem tudom, hogy melyiket. 

Kedvnec bókod Süelben?

Köszönöm, hogy ott lehettem! Én az abszolút esélytelenek nyugalmával jelentkeztem. Jó volt, nagyon jó volt ott lenni! Kedvesek és aranyosak voltak velem. Utoljára talán az esküvőmre készültem ennyi izgalommal. 

Mi köszönjük, hogy jöttél!:)

 

_dsc4630-edit.jpgFelső: 14.900

Aláöltöző: 4.800

Lánc:9.800

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr9312739924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása