Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Extrém divatfotókról beszél hozzánk a slammer lány

2019. október 27. 22:53 - suelknitwear

 

73284054_935167130190286_6775387097864863744_n.jpgKemény Zsófi slammer, költő, író, aki nemcsak tehetséges, hanem elképesztőn dögös is

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi2.jpg

A tehetség talán nem meglepő, hiszen édesapja Kemény István József Attila-díjas magyar író, költő, édesanyja Szirmay Ágnes írónő. Ám egy dolog a családi “örökség” egy másik pedig a művek mögött álló munka és kreativitás, amikett Zsófi nem spórol ki soha.

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi4.jpg Legutóbb viszont egy másik, mondhatjuk ritkán látott oldalát mutatta meg nekünk. A Ráday-kastely barokk stílusú falai között lépdelt festmények között, egyedi ruhákban pompázva.

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi1.jpg

Egy magyar tervező Csillag Zsuzsi felkérésének tett eleget, ahol a tervező saját festményei alapján készült darabokat kapták lencsevégre a különleges helyszínen.

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi3.jpg 

„Mikor Zsófi megkérdezte tőlem, hogy nem gond-e, hogy ő nem modell, azonnal tudtam, hogy jól választottam. Én pont ilyen „nem modellekkel” szeretek dolgozni, akikben van valami spiritusz és kívül- belül különlegesek.

Aztán meghallgattam a sztereotípiákat kifigurázó dalba szőtt versét[1] és éreztem, hogy a legjobb választás a kollekció bemutatására, melynek minden darabja egy kísérlet az anyaggal, ahogy az ő alkotásai a szavakkal. Különböző felületekre és alapszínekre nyomtuk rá az Élet fája című festmény tükrözött grafikáját és a végeredmény egy igazán királynői minta és színvilág, telis tele pozitív energiákkal.”

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi6.jpg

A valóban különleges hangulatú képeken, varázslatosan szállnak a festményt életre keltő anyagok. Izgalmas fényjátékok, sejtelmes pillantások teszik fel a pontot az i-re.

" Az egész stáb kedvenc pillanata volt mikor Zsófit a csillárokon átszűrődő fényszivárványba ültettük, ami a következő idézetet húzta alá. Napfény váltja fel a felhőket, és öröm a bút. Ennél jobb befejezése nem is lehetett volna  a projektnek." Írta a tervező, Csillag Zsuzsi

csillagzsuzsi_keme_nyzso_fi5.jpg 

[1]

...

A kedvenc italom, a kedvenc pia

a jó öreg sztereotí-pia.

Ugye nő vagyok, mert vezetni nem tudok,

Meg a felsővezetékben úgyis elbukok.

 

Vagy szép vagyok, vagy okos. Ezzel meg vagyok lőve,

de inkább okos lehetek, mert nem vagyok szőke.

Hosszú láb? Nem kígyó (az Éva-bűvölő),

ha azt mondom a nő is ember: férfigyűlölő.

 

Magas vagyok, biztos nehezen pasizom,

mivel mikor épp nem modellkedem,

hátrafele zsákolva kosarazok

ki mindenkit, aki nem kell nekem.

...

Részlet: Kemény Zsófi - Megint ugyanaz a szöveg

74209270_935120090194990_1542921766492438528_n.jpg

 

Szólj hozzá!
Címkék: TREND

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr3415267294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása