Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Te is lehetnél! 5 kampány hús-vér nőkkel.

2019. október 22. 11:37 - suelknitwear

Lassan 15 éve indult el az igazi nőket preferáló marketing trend, ami leginkább a szépség- és a divatipart hatja át és úgy tűnik ennyi év után végre nálunk is megveti a lábát (nemcsak begyűrűzik, hanem itt is marad). Csak reménykedni merünk, hogy egyszer áttöri a filterekkel, retussal, maszkszerű sminkekkel és plasztik arcokkal teleszőtt instagram oldalakat is. Nézzük az 5 kedvenc igazi nős kampányunat.

suel_1_9_copy.JPG

1.

Valószínűleg nem kell senkinek bemutatnunk a Dove "Real Beauty" (vagyis igazi szépség) kampányát, amit 2004-ben, úttörőként indított el az Unilever. A most 15 éves sorozat a debütálás óta rengeteg verzióban bíztatott minket arra, hogy vállajuk fel magunkat, élvezzük a testünket, szeressük a külsőnekt, úgy ahogy van. Az első képeken a női szépség sokszínűségét mutatták meg nekünk, ami akkor valóban meglepetés volt a tökéletesre retusált nőkhöz szokott szemünknek.

realbeauty-20190416043415856.jpg

Az áttörést az a 2006-os videó hozta meg, amit azóta több, mint 19 millióan láttak a világhálón és egy átlagos nő szupermodellé alakulását kapták lencsevégre. Azóta természetesen számtalan továbbfejlesztésével találkozhattunk már, legutóbb a #mybeautymysay kampány videói keringtek a neten.

2.

Az Aeria fehérnemű márka 2014-ben tett fogadalmat, hogy modelljeit semmilyen marketing kampányban nem retusálja és ehhez azóta is tartják magukat. Az #AeriaReal hasít és a sikereken felbuzdulva egyre nagyobb dobásokkal hódítanak. 2018-ban már teljesen hétköznapi és üdítően különböző, nőkkel dolgoztak együtt, akik közül jó néhányan komoly betegségekkel küzdöttek, esetleg mozgáskorlátozottak voltak. Üzenet: Nincs olyan, amit szégyellned kell, vállald magad úgy ahogy vagy!

su_el_knitwear.gif

3.

2017-es a Glossier's szépsápolási márka 5 különböző típusú nőt felvonultató kampánya. Különlegessége, hogy mind az 5 szupernő (jelen esetben nem az utca emberei, hiszen akad közöttük Olimpikon, modell, influencer is) függtelenül a testalkatátától, állapotától teljesen meztelen a plakátokon. 

glossier-bodypositive-page-2017.jpg

 4.

A Lane Bryant, plus size divatmárka kampányát nem kell magyaráznunk. "I am no Angel" címmel tökéletes ellenpólusa a Victoria's Secret angyalainak.

su_el2.png5.

Valódi nőket persze itthon is találhatunk és akad is olyan márka, aki dolgozik is velük.  A Süel évek óta saját vásárlóiból válogatja kamapányainak arcait és több különböző, inspiráló nőket kutató pályázatot is indítottak az utóbbi 10 éveben. "This is us", vagyis ezek vagyunk mi címmel, most ősszel is saját rajongóikkal készítettek editorialt. A program annyiban különbözik a fentiekől, hogy a külsőségekben megnyilvánuló valódiság mellett, itt a nők életének egy szeletét is megismerhetjük. 

Az újdonsült modellek inspiráló történeteit, bemutatkozóit megosztották közösségi média felületeiken.

_dsf2808.jpg

A márkának nem ez az első izgalmas kampánya, hiszen minden év novemberében családon belüli erőszak túlélőit választják márkanagykövetnek, hogy felhívják a figyelmet a nők ellen elkövetett erőszak megszüntetésére. Az egyedülálló program 2013 óta fut Magyarországon és bár a téma érzékeny,  a jelentkezők a segélyszervezetek támogatásával érkeznek.

Szólj hozzá!
Címkék: trend 2019 TREND

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr8115050756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása