Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Akciós poncsó mustra.

2017. február 02. 10:12 - suelknitwear

Februári Süel fanunk, Ági, igazi vagány csaj!

Az ónos eső kicsit elkedvetleníthet titeket a napokban, de néhány akciós Süel poncsó és egy mosolygós Süel fan, biztosan jobb kedvre derít a monitor előtt. Tavaszi újdonságok már vannak nálunk, de a szükség nagy úr, és sajnos még jó darabig elől kell hagynunk a téli pulcsikat.

Ágival már dolgoztam együtt, mivel egy hirtelen jött TV felvétel kapcsán modellt állt nekünk az üzletben. Az nem kérdés, hogy nagyon csinos és ami még jobb, hogy őrüt vagány is. Imádja az extra ruhákat, de az izgalmas poncsók, oversized darabok is passzolnak a stílusához. 

"Nagyon sok bókot kaptam már Süelben, de az egyik legkedvesebb egy évvel ezelőtt történt. Tanár vagyok és egy alkalommal, amikor nyílt nap volt az iskolában Süel kötöttségbe mentem megtartani az órát, ahová sok szülő érkezett. Az egyik kollégám, amikor meglátott csak annyit mondott: - Bármilyen is lesz az órád, ebben a ruhában már biztos sikert aratsz! – és ez így is történt J."

suel_fanok_kotott31.JPG

Az első választottja egy zöldes, garbós, ujjas poncsó. Kabát fölé is felveheted de tavasszal önmagában is megállja a helyét. Most -30%-ban lehet a tietek.

suel_fanok_kotott43.JPG

A másodszor egy púder darabra esett a választása. Meg akartuk mutatni, hogy hiába poncsó, mégis lehet romantikus és cuki. A mintája, a rojtok és a szín egy teljesen más világba visz minket, mint az első outfit. Romantikus megoldás immáron garbó nélkül.

A harmadik összeállítás előtt nézzük Ági mikor hallott először a Süelről.

Mióta és honnan ismered a Süelt?

Négy éve ismertem meg a nővéremen keresztül , aki lelkes vásárlója lett évekkel ezelőtt a Süel ruháknak.

Melyik Süel márkaboltban szeretsz vásárolni?

Legtöbb ruhámat a Fashion Street-i üzletben vásároltam, de gyakran járok a Mammut márkaboltba is.

Melyik a kedvenc Süel színed?

Kedvencem a türkizkék. Szerintem az a szín áll nekem a legjobban.

Kedvenc fazon?

Nagyon szeretem a Süel hosszabb ruháit, de kedvenceim között szerepelnek a rövid, mell alá érő felsők is.

Hova szoktad felvenni a Süel darabjaidat?

Nap, mint nap használom őket a munkahelyemen, de születésnapokon, ünnepségeken is nagy sikert arattam már bennük.

Melyik fotózásunk tetszett a legjobban?

Két éve nővérem volt a Süel egyik arca. Erre nagyon büszke vagyok.

Ha választhatnál egy színt, melyikkel bővítenéd a Süel színpalettáját?

Érdekes lenne a rózsaszín árnyalatait is viszontlátni.

Melyik a következő kiszemelt darabod, ha nincs ilyen még, hogy nézne ki a te általad elképzelt ruha?

Régóta szeretnék már egy poncsót, de biztos, hogy nyáron beszerzek egy újabb hosszú ruhát is.

suel_fanok_kotott25.JPG

Így nem meglepő, hogy a harmadik szett is egy poncsóval megbolondított összeállítás. A sportosabb fazonhoz sapit is tudtok választani és jó hír, hogy még 1-1 extra színt is elcsíphettek belőle az akcióban.

Nagyon köszönjük Áginak a sugárzó fotókat!

Fotó: Horváth Adrienne

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr512173726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása