Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Pasztell gondolatok - divat és interior

2017. január 11. 08:48 - suelknitwear

Outfit szerdára

Éppen egy lakásfelújítás közepén járok, amivel rengeteg a tennivaló, de ennek ellenére nagyon szerettem volna végigpásztázni pár lakberendezési üzletet. Az inspiráció szerintem elengedhetetlen ahhoz, hogy olyan lakást álmodjunk meg magunknak, amelyben saját magunk lehetünk. A tervezőm egy szuper helyet ajánlott, ahol az izgalmas bútorok mellett extrém lámpákkal is barátkozhattam. A színes ruhák mellett nagy rajongója vagyok a pasztell színvilágnak, és mivel ma púder hangulatban ébredtem így egy elég romantikus outfitben indultam útnak (szerintem titkon a tervekhez öltöztem :)). Nagyon szeretem ezt a 100% pamut pulcsimat, laza és kényelmes, sportos és elegáns, attól függően, hogy farmerral vagy szoknyával vesszük fel. Én ma a szoknyára szavaztam :).

Csillag Zsuzsi

 

Pulóver: CsillagZsuzsi

Sál: Süel

Szoknya: Süe Basic

Karkötő: Swarovski

Cipő: Mango

Fotó: Várai Enikő

Smink: Deák Veronika

Helyszín: Solinfo

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr1712107053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása