Yarnparade

színes - energikus - inspiráló

Kötött kultúra, avagy hidegben is elegánsan

2017. január 12. 08:09 - suelknitwear

Outfit csütörtökre

Csütörtökre két jegyem volt az Örkénybe, a Hamletre. Hidegben csinosan öltözni a legnehezebb dolog (legalábbis nekem), főleg ha várakoznod is kell a csípős időben. Nem szerettem volna egy egyszerű fekete ruhában menni, bár tudjuk, egy kis fekete ruha minden nőnek kell, hogy lapuljon a szekrényében! Viszont én inkább a szürkére szavaztam. A több árnyalattal kombináló, vastag, kötött ruha praktikus választás, ha a hőmérő mutatója közelebb áll a nullához, mint a tízhez. :) Szeretem a vastag öveket, így ezúttal is elmaradhatatlan kelléke lett az outfitemnek. A bőrkabátot nem csak tavasszal lehet viselni, hanem egy extra szőrréteggel akár januárban is egy tényleg meleg szett elengedhetetlen tartozéka lehet.

Csillag Zsuzsi

Ruha: Süel

Öv: Süel

Kabát: Promod

Fülbevaló: Bijou Brigitte

Táska: Lengyel Zsuzsi

Csizma: Geox

Fotó: Várai Enikő

Smink: Deák Veronika

Helyszín: Örkény Színház

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://yarnparade.blog.hu/api/trackback/id/tr7712107089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása